Record Detail

Image of Pengaruh Pengetahuan Produk, Promosi Dan Reputasi Terhadap Niat Dalam Menggunakan Produk Perbankan Syariah Setelah Terjadinya Merger Bank Syariah Indonesia (BSI)

Text

Pengaruh Pengetahuan Produk, Promosi Dan Reputasi Terhadap Niat Dalam Menggunakan Produk Perbankan Syariah Setelah Terjadinya Merger Bank Syariah Indonesia (BSI)



Description Not Available



Availability

E000541S 132109 FAN pPerpustakaan IBSAvailable but not for loan - Reference

Detail Information

Series Title
-
Call Number
S 132109 FAN p
Publisher STIE Indonesia Banking School : Jakarta.,
Collation
-
Language
Indonesia
ISBN/ISSN
-
Classification
297.27307
Content Type
-
Media Type
-
Carrier Type
-
Edition
-
Subject(s)
Specific Detail Info
-
Statement of Responsibility

Other version/related

No other version available


File Attachment




    Information


    RECORD DETAIL


    Back To PreviousXML DetailCite this


    Perpustakaan

    Indonesia Banking School
    Info selengkapnya